Μαθηματικά προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου
-
*ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ *
Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε ένα τρίωρο επαναληπτικό
διαγώνισμα μέχρι την αντίστροφη συνάρτηση (§1.1 - 1.3) καθώς και τις
ε...
Κάπως έτσι ήρθε το τέλος.....
-
Αυτή είναι η τελευταία ανάρτηση που θα κάνω. Λόγω φόρτου εργασίας και
οικογενειακών υποχρεώσεων δεν έχω το χρόνο αλλά πλέον και τη διάθεση να
ενημερώνω α...
ΒΙΒΛΙΟ-ΒΟΗΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
-
Αγαπητοί συνάδελφοι, μπορείτε να κατεβάσετε το νέο μου βιβλίο που
αναφέρεται στο πρώτο κεφάλαιο των μαθηματικών προσανατολισμού "
Συναρτήσεις-Όρια-Συνέχεια...
Βρες την έξοδο του λαβυρίνθου
-
Ο γρίφος που ακολουθεί ανήκει στην κατηγορία *γρίφοι έμπνευσης*.
Σκοπός σου είναι να βρεις την έξοδο του λαβυρίνθου.
Έχεις υποχρέωση να περνάς εναλλάξ ...
The distance of a Chord from the Center
-
Let AB be a line and K is an outside point. A line can have an infinite
number of points on it, if we join these points to point K, we will get
infinite li...
Long Horizontal Mirror
-
Long Horizontal Mirror – 1 thing that you should know about mirrors, it’s
very important that you get the proper materials to use. What’s always
worked wel...
Τα μαθηματικά είναι μια επιστήμη που δεν δημιουργεί πολύ φασαρία γύρω της. Δεν χρειάζεται εργαστήρια και ακριβά μηχανήματα, ούτε πειραματόζωα, ούτε κοστίζει πολύ η έρευνα. Χρειάζεται μόνο χαρτί, μολύβι, βιβλίο και ένα ανθρώπινο νου με αρκετή όρεξη. Η στενή σύνδεση των μαθηματικών με τη φιλοσοφία ειδικά στα θεωρητικά μαθηματικά, πολλές φορές αφήνει τον αναγνώστη μαθηματικών θεμάτων, άφωνο. Έτσι οι μαθηματικοί μπορούν να φτιάξουν αριθμούς ώστε 4 + 3 = 0 ή μπορούν να αποδείξουν το προφανές ή δημιουργούν επιφάνειες με μια μόνο όψη ή θεωρούν εντελώς λογικό ένας δεκαδικός με άπειρα δεκαδικά ψηφία να αποτελεί το μήκος ενός ευθύγραμμου τμήματος με αρχή και τέλος, ή επιφάνειες με άπειρο μήκος να περικλείουν πεπερασμένο εμβαδόν...
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου